Սովորողների ուսումնական գործունեության ամփոփում

4-12-րդ դասարանի սովորողներն  իրենց բլոգներում ամփոփում են հաշվետու շրջանում՝ 2019թ. սեպտեմբեր-դեկտեմբերի՝ գործունեության արդյունքները՝ դեկտեմբերի 9-23-ը  հերթով հրապարակելով՝

  • տեղեկանք ուսումնառության պայմանագրով պարտավորությունների կատարման մասին (կարող է լրացվել googl հարցման ձևաթղթով, հրապարակվել pdf-ով).
    • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
      Իմ բացակայությունները եղել են հարգելի և բացակայության ժամանակ ես լրացրել եմ բաց թողած պարապմունքները:
    • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,
      Իմ բլոգում կա է բոլոր բաժինները և նյութերը:
    • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,
      Ես չունեմ ուշացումներ:
    • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
      ուսումնասիրություն
      լուսաբանում
      Ես ընկեր Ստելայի, Նառայի, ընկեր Սմբատի և ընկեր Տաթևի գլխավորությամբ մեկնել եմ Արատես: Արատեսի մասին ունե լուսաբանում իմ բլոգում ահա լինկը- https://karen2007.wordpress.com/2019/09/25/%d5%ab%d5%b4-%d5%b3%d5%a1%d5%b4%d6%83%d5%b8%d6%80%d5%a4%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6%d5%a8-%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%bf%d5%a5%d5%bd%d5%b8%d6%82%d5%b4/
    • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
      նախագծերի թվարկում
      անհատական աշխատանքը նախագծում
      Ես ունեմ անհատական «Թանկարժեք քարեր» նախագիծ: 
    • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
    • մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
      Մեն ընկեր շուշանի խմբի հետ սարալանջը տեսքի ենք բերել, կատարել ենք բակային հանրաքուտ աշխատանք, հավաքել ենք տերևները և թափոնները: 
    • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
      Ես մասնակցել եմ հարիսային, գրքի տոնին, ելույթ եմ ունեցեց երկու մեդիուրբաթին, ներկա եմ եղել Ռոբերտ Ամիրխանյանի համերգ ելությին:
    • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
      Ելույթ եմ ունեցեց երկու մեդիուրբաթին, ներկա եմ եղել Ռոբերտ Ամիրխանյանի համերգ ելությին:
    • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
      Ես չունեմ խախտումներ:
  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.Ես ձեռքբերում համարում եմ իմ աուդիտի հատազոտությունը:
  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
    Իմ ընտրությունը անիմացի է, անիմացիա ընտրության հաճախման շնորհիվ ես հիմա ավելի լավ եմ սկսել նկարել և պատրասել անիմացիաներ և համեմատած անցած տարվան ես սկսել եմ ավելի լավ սովորել:
  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
    Չունեմ
  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
    Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
    ընթերցանություն
    ուսումնասիրություն
    ուսումնական այլ աշխատանք
    Ես պատրաստվում եմ ավելացնել նյութերով իմ սկսաց նախագիծը և պատրաստել նյութ Դիջիտեքի համար:
  • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
    Ես պատրասվում եմ շաուրնակել կեմել վերջացնել իմ թանկառժեք քարեր նախագիծը: 

    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
      Ես պատրաստվում եմ պատրաստել Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նյութը ձմեռաին արձակուրդների ժամանակ:
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
      Չունեմ
    • իմ ընտրած ճամբարային ջոկատը։
      Դեռ չունեմ

Միջին մասնագիտական կրթական ծրագրի սովորողները մասնակցում են քննաշրջանի աշխատակարգով որոշված ստուգարքներին, քննություններին, իրենց բլոգներում մինչև դեկտեմբերի 20-ը ներկայացնում են՝

  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
  • 2020թ. հունվարի նախագծային գործունեության անհատական պլան։

4-12-րդ դասարանների, քոլեջի սովորողների՝ իրենց բլոգներում ուսումնական գործունեության ամփոփման աշխատանքները համակարգում են դպրոցների կազմակերպիչները։

 

Оставьте комментарий