Գործնական քերականություն

Ընդգծի՛ր կապը․

Ա․ այդպես, նկատմամբ, ոչինչ, միտք

Բ․ խենթ, իհարկե, hօգու, որովհետև

Գ․ Իհարկե, մտածել, երրորդ, մասին

2. Նախադասությունները ձևաբանորեն վերլուծի՛ր։

Տնտեսուհին իրեն վատ զգաց, և երբ աստիճաններով վերև էին բարձրանում, հանկարծ ուզեց, որ տղան իսկապես դպրոց չգնար:

Տնտեսուհին(գոյական, ուղղական, եզակի) իրեն(անձնական դերանուն, եզակի, տրական, ձևի մակբայ) վատ(ձևի մակբայ) զգաց(դիմավոր բայ, անցյալ կատարյալ, եզակի, երրորդ դեմք), և(շախ կապ) երբ(հարաբերական դերանուն,) աստիճաններով(հասարակ գոյական, հոքնակի, գործիական) վերև(տեղի մակբայ) էին բարձրանում(սահմանական եղանակ, անկատար անցյալ, հոքնակի թիվ, սոսածանցավոր բայ, ներգործական), հանկարծ ուզեց(դիմավոր բայ, սոսածանցավոր, ), որ տղան իսկապես դպրոց չգնար:

Նախասրահներն ու դասասենյակները վախեցնում էին նրանց, այնտեղից ինչ-որ օտարոտի ու տհաճ հոտ էր գալիս:

3. Կազմի՛ր մոտենալ, խոսել բայերի դերբայկան համակարգը։

Անորոշ — ել, ալ (անորոշ դերբայը կարող է հոլովվել)Ենթակայական — ող, ացողՀամակատար — ելիս, ալիսՀարակատար — ած, ացածԱնկատար — ումՎաղակատար — ել, ալԱպակատար — ելու, ալուԺխտական — ի, աԿետադրի՛ր տեքստը:

Երկրում շատ բարձր ու անմատչելի մի լեռ կար որ լիքն էր բոլոր բարիքներով: Մարդիկ կամեցան դրա վրա բնակություն հաստատել: Սակայն նրա վրա բարձրանալր շատ դժվար էր թեև վերելքի շատ ճանապարհներ կային: Նրանք ովքեր բարձրանալու ժամանակ կանգ առան հանգստանալու սայթաքեցին ու ցած գլորվեցին մինչև ստորոտը: Իսկ ովքեր դադար առնել չուզեցին այլ գավազանի օգնությամբ շարունակեցին վերելքը բարձրացան լեռան վրա ու հանգիստ կյանք վայելեցին:Այդպես թուլակազմ ու վախկոտ մարդիկ մնում են կես ճանապարհին ու կորչում իսկ հաստատակամները համբերությունն իրենց նեցուկ ունենալով վեր են բարձրանում ու հասնում իրենց նպատակին:

Оставьте комментарий