Ուսումնական տարվա ամփոփում 13.05.2019

  • Նկարագրե՛ք կրթահամալիրը՝ անդրադառնալով նաև ձեր մուտքին կրթահամալիր, կրթահամալիրում իրականացվող ուսումնական պարապմունքներին, որոնց մասնակցել ենք:
    ինձ շատ դուր է գալիս մեր կրթահամալիը մեր կրթահամալիրը շատ է տարբերվում ուրիշ դպրոցներից, մեր կրթահամալիրում հաճախ լինում են ուսումնական ճամբորդություններ և ամեն ուրբաթ մեր մոտ անցկացվում է մեդիա ուրբաթներ, որոնցից մեծամասնությանը ես մասնակցում եմ:
  • Առանձնացրե՛ք այն ուսումնական պարապմունքները, նախագծերը, որոնք ձեզ դուր են գալիս,գրե՛ք ինչ կփոխեիք, ի՞նչ նոր առաջարկություններ ունենք այդ նախագծերի վերաբերյալ: : Մի քանի կետերով բնութագրե՛ք, նշե՛ք՝  ի՞նչ եք սովորել, ի՞նչ դրական ազդեցություն են ունեցել: Խորհուրդ կտաք՝ մյուս սովորողներին էլ մասնակցել, ինչո՞ւ:
    Մեր մոտ հաճախ անցնում է նախագծեր բոլոր դասերից, իմ ամենա սիրելի նախագիծը դա նախագծային գործունեությունն է, որովհետև մենք ենք ընտրում թե ինչ նախագծով զբաղվել: Նախագծերից մենք ունենք թարգմանչական նախագծեր, ընթերցանության և այլն…: Մենք նաև կատարում ենք ուրիշ նախագծեր, օրինակ «մի լուսանկարի պատմությունը» կամ «Проект Первые впечатления», «Project “Seasons”» և այլն…:
     
  • Շարունակեք միտքը՝ Ես կրթահամալիրում շատ հետաքրիքիր բաներ եմ սովորում և հետաքրիքիր բաներ եմ իմանում համարյա ամեն օր, ինձշատ է դուր գալիս մեր կրթահամալիրի հնարավորությունները, ընտրությունը և ազատությունը:
  • Ամբողջացրեք, խմբագրեք վերը նշված հարցերի պատասխանները և տեսագրեք՝ պատրաստե՛ք տեսանյութ և տարածեք՝ կցելով ձեր աշխատանքին:

Оставьте комментарий