Իմ կենդանին

Ես պահել եմ բավականին շատ կենդանիներ և ոչ ոք չի տանջվել, ահա այն կենդանիները որոնք ես պահել եմ (ձկներ, աղավնի, ջրային և ցամաքային կրիա, դեղձանիկ, կակադու, թութակ, խասկի, լայկա և փոքրիկ արանց ցեղտեսակի շունիկ, երեք կատու, մողես, գերմանամուկ, ոզնի, նապաստակ, գոռտ և դոդոշ): Հիմա ես պահաում եմ երկու կատու, Խասկի և քառասուն մեկ նապաստակ: Իմ խասկիի անունը Այսի է, որը նշանակում է սառույց, իսկ լայկայի անունը մենք դրեցինք Ռոկի: Այսին շատ գեղեցիկ և թռվռան շուն է նրան արդեն մեկ տարեկան է: Մեր կրիաները սիրում էին մառոլ և վազում էին չնայած նրան, որ նրանք դանդաղաշարժ են: Մենք պահել էինք մոտ յոթ դեղձանիկ նրանցից մեկը ուներ գեղեսցիկ գույներ, որը համապատասխանում էր օձի գույներին դրա համար նրա անունը մենք դրեցինք Կոբռա: Մեր աղավնին դրսից էր բայց մեր տանից հեռու չէր գնում և մենք նրակ կերակրում էինք, հետաքրքիր է և այն, որ մենք երբ տեղափոխվեցին նա եկավ մեր մոտ: մեր տութակները բավականին կծանեին մենք նրաց կոչեցին Կոկո և Կադո: Հիմա մենք պահում էնք կատու որի անունը Քիսիսկ է հետո նա ձագուկ ունեցավ, որի անունը մենք դրեցինք մուռլիկ: Մեր ոզնին իր փշերը այնպես էր ծածկում, որ մենք կարողանայնք նրան սիրելՙ նաև նա կարողանում էր բարձրանալ պատի վրայով: Հիմա մենք պահում ենք քառասուն մեկ նապաստակներ, բայց օր կար երբ նրանցցիվը հավասարվում էր յոթանասունին:

Оставьте комментарий