Սովորեցրու քեզ մտածել․ Էդվարդ դե Բոնո

Սեբաստացու օրեր, «Դպիրը»՝ ընթերցարան։

Ընտրել հետևյալ նյութերից, կարդալ, մեկանաբանել, վերլուծել։

Սովորեցրու քեզ մտածել․ Էդվարդ դե Բոնո

Գերմանիայի կրթական դուալ (երկակի) համակարգը, կամ բոլորի՞ն է անհրաժեշտ ավագ դպրոցում սովորելը

Ինչ է նշանակում սիրել

Իրական ուսուցումը ինքնակրթությունն է, դրա սովորույթը. ցկյանս կրթության մասին ենք խոսում

Ես դա երբեք չեմ կարողանա

Ես ընտրեցի Էդվարդ դե ԲոնոիՍովորեցրու քեզ մտածել”-ը, ինձ այն շատ դուր եկավ, նյութը շատ հեշտ և մեկ շնչի վրա կարդացի: Զգացմունքներ և արժեքներ հատվածը դա իմ ամենասիրելի հատվածն է, այս հատվածը ես վերակարդացի մի քանի անգամ, շատ ճժգրիտ և հետաքրքիր է այստեղ նկարագրված զգացմունքներ և արժեքները նոր մտքեր են առաջանում դա կարդալուց, ընհանուր համարյա ամբողջ նյութը նոր մտքեր և լուծումների է բերում: Այս հատվածը նաև ինձ շատ օգտակար թված  “Պատկերացրեք՝ ձեր մտքում ունեք տեսագրիչ, դուք սեղմում եք կոճակը և ձեր մտքում տեսնում շարժվող պատկերների էկրանը:

Նախագծումը մտքում առաջ շարժվող ինչոր բան է

նախագծումը երևակայելն է

 նախագծումը պատկերացնելն է։”

 Սկզբի հատվածը ինձ փոքրինչ ձանձրալի թվաց բայց հետագայում նյութը միևնույն է ինձ դուր եկավ, ես չեմ ափսոսում, որ կարդացի:

Оставьте комментарий